„Prodat 10 lidem je náhoda. Prodat 100 lidem je strategie a znalost zákazníků.“ Jsem Honza, těší mě! 🤝

Bez prodejního Funnelu závodíte proti konkurenci v traktoru proti formuli. Většina "marketingových" rad je vám pak platná jako deštník v hurikánu. Zvýším efektivitu vašeho Funnelu, reklam a prodejních stránek. Tak, aby prodávaly více a byly srozumetelnější. Vše navrhnu od píky, nebo vás to naučím.

PROLOG 

„Stačí jedno velké ANO a zapomenete na všechna předchozí ne“

První milion na kontě jsem měl šest lety zpátky, kdy jsem prodal svůj e-shop. Následně jsem byl Team Leaderem ve velké marketingové agentuře, kde jsem získal cenné zkušenosti z více jak 1500 obchodních jednání. Měl jsem čest pracovat pro desítky drobných podnikatelů, koučů a konzultantů. Stejně tak pro značky jako je Lexus, Krušnohor, Hotel Imperál, Zoo v Plzni a další. Dnes se specializuji na tvorbu super-ziskových Funnelů pro akční online podnikatele, jednotlivce a odvážné snílky. Jen moji poslední tři klienti utržili díky konverzním trychtýřům více jak 15 milionů Kč během 14 měsíců. Pokud máte čistý úmysl a skvělý produkt (službu), pomohu i vám.

 Proč pracovat se mnou? (příležitost)

Zaplatím se vám 10x. Moji klienti mají výsledky. Postavím Funnel, který vydělá dost peněz. Zvládnu řešit i "krizovky".  

Rozumím psychologii a datům. Dokážu využít přirozené chování i emoce lidí. Vše podložím daty. 

Riziko, že přijdete o investici je minimální. Řeknu vám vše narovinu, bez příkras, keců a s předstihem. 

Kdy nepracovat se mnou? (bariéra)

Nemáte prodejem prověřený produkt/službu, ani reference, ani komunitu. Musíte mít alespoň jedno. 

Čekáte, že s investicí pár tisíc ovládnete trh. Chcete výsledky přes noc a bojíte se testovat/experimentovat.

Nejste ochotni budovat osobní značku, propojení s cílovými zákazníky a ukazovat se na kameru (aspoň občas).

Můj příběh: zvenku člověk, uvnitř Vlk 🐺

Jsem praktik. 90 % věcí mě naučila praxe, která je často vzdálená teorii. Rád pracuji na projektech, které posouvají klienty i moje dovednosti. Můj dosavadní život mě naučil pracovat chytře, efektivně a měnit výzvy na výsledky.  

KAPITOLA 1 – E-SHOP ZDARMA NA 2 KLIKY (2015-2018)

„Začněte u lidí, teprve pak se vrhněte na technologie. Nikdy ne naopak.“

Dávám výpověď v Air Bank a věnuji se naplno online podnikání. První "kancelář" zřizuji ve sklepě v K. Varech. Věděl jsem, že chci uspět. Nevěděl jsem, že bude trvat rok a půl, než e-shop rozjedu. To mi nikdo neřekl. Moje žena mi věřila a dcera byla na cestě na tento svět. Nakoupil jsem keramické vázy, které se neprodávaly. Zjistil jsem, že Ikea prodává to samé o 80 % levněji. Měl jsem plný sklep zboží. Byl jsem v pr... Seděl jsem s lahví vína za 80 korun a snažil se najít řešení, jak z toho ven. Informací bylo tolik: „Musíš budovat značku, musíš dělat placenou reklamu, obsah!“ Nakonec jsem četl citát od Steva Jobse, který mi změnil kariéru: „Začněte u lidí, teprve pak se vrhněte na technologie. Nikdy ne naopak.“ 

  • Získané dovednosti: Zjistil jsem, že není důelžité, kolik toho víte. Správná otázka zní, jestli víte to důležité a umíte to použít. Učím se základy práce s Google Analytics, Business Managerem apod.

KAPITOLA 2 – KOŽENÁ ŠERKOVNICE PHILIPI  (2018)

„Stačí jedno velké ANO a zapomenete na všechna předchozí NE.“

Měl jsem zboží, které bylo neprodejné, kvůli vysoké nákupní a tím pádem i prodejní ceně. Neměl jsem peníze na reklamu. Věděl jsem, že neopustím sklep, dokud na něco nepřijdu. Napadlo mě, že na e-shop umístím luxusní vázy z Německa a Skandinávie. S platbou předem a doručením do 14 dnů. Současně si vyhledám bytové designéry v ČR, zavolám jim a budu se modlit, ať pomocí mých doplňků vybaví byty a domy svých klientů. Boom! 🎇 První objednávka, která přišla byla za 69 000 Kč. Postupně jsem se finančně uzdravil a začal investovat do reklamy. E-shop jsem nakonec prodal jednomu ze stálých zákazníků Jirkovi Š., který si ten den vybíral koženou šperkovnici. Mějte otevřené oči, úspěch může přijít odjinud, než čekáte. 

  • Získané dovednosti: Pochopení prodejních a marketingových strategií. Tvorba e-mailových Funnelů a reklam. Uzavírání prodeje. Skvělá technická znalost Google Analytics, Business Manageru, e-mailových a dalších aplikací.

KAPITOLA 3 – ZROZEN K PRODEJI (2018-2019)

„Zrozen k prodeji.“

E-shop jsem prodal a hledal další výzvu. Volba padla na obchod. Nastoupil jsem jako konzultant do velké marketingové agentury. Za 3 měsíce jsem se stal Team Leaderem s vedl 30 konzultantů. Pobočky Beroun a České Budějovice. Získal jsem velké množství zkušeností. Zjistil jsem, co podnikatelé skutečně řeší, když chtějí prorazit online. Byl jsem v šoku, když jsem viděl, jakou práci odvádí 80 % marketingových agentur a samozvaných expertů. Nakonec jsem skončil. Nebyl jsem spokojený, jakým způsobem pečovala agentura o klienty. Když jsem zpětně objížděl klienty, často nedosahovali výsledků, které jim byly přislíbené. Proto jsem se rozhodl, že vyrazím do boje. Založil jsem a následně prodal vlastní agenturu. Poté jsem si dal oddech, abych se věnoval na 100 % rodině. Dnes se zaměřuji na drobné podnikatele, kterým skrze Funnely měním životy i online byznysy.

  • Získané dovednosti: Motivace lidí a pochopení skutečných potřeb majitelů online byznysů. Zdokonalení se v obchodních dovednostech a disciplíně. Hlubší porozumění datům a skrytým tužbám podnikatelům.

KAPITOLA 4 – SUPER-KONVERZNÍ FUNNELY (2019-2024)

„Svět nepotřebuje další produkty a služby, je toho tři p*dele.“

Přišel čas zjistit, co jsem se naučil. Věnuji se naplno automatizaci a zvyšování prodeje pro online podnikatele. Zjišťuji, že to, jak se věci prezentují na sociálních sítích, často nedopovídají realitě. Viz reference typu: „Moje klientka získala po absolvování mého kurzu 7 nových klientů.“ 

Co se ale často dozvídám (realita): „Mám jen 7 nových klientů za 3 měsíce. Ze začátku to šlo, pak přestali lidi reagovat.“ Proto stavím Funnely, které pohání udržitelné růstové strategie, kde vidíte vždy minimálně jeden krok dopředu.   

  • Získané dovednosti: Ovládám tvorbu super-konverzních Funnelů, e-mailových automatizací a reklam na vynikající úrovni. Osvojuji si aplikaci nejúčinnějších strategií. Naplno si uvědomuji, že 80 % úspěchu, je znalost ideálních zákazníků a psychologie.

Výsledky vybraných klientů

Nakup si V Německu: Z 30 000 Kč na obrat 8,5M za 15 měsíců bez placené reklamy. Pomocí Funnelů a e-mail marketingu. 

Mentorka Zuzka: Z nuly na 7 000 000 Kč automatizovaný prodejní Funnel během 14 měsíců. Včetně Lead Generation automatizaci.

@muzujist: 329 prodaných digitálních produktů za 2 měsíce. Celkem 600 prodejů digitálních produktů za 5 měsíců. 

KAPITOLA 5 - HODNOTY, VIZE, PROČ

„Život je vaše práce, tak to dělejte pořádně.“

Život nejsou jen jedničky a nuly. K dnešnímu dni se starám o 4 děti ve věku 1,5, 3, 5 a 7 let, dům, byt, psa, kočku a mojí ženu. To mě naučilo nebývalé efektivitě a zjistil jsem, že v online podnikání není důležitý počet aktivit, které uděláte. Je to počet správných aktivit, které rozhodnou o vašem úspěchu. S rodinou jsem si naplno uvědomil své PROČ. Kdybych se nenaučil prodávat, nikdy bych neměl skvělou ženskou a život, který žiju rád. Proto je mojí hlavní vizí pomoct podnikatelům jako jste vy. Abyste skrze váš online byznys našli naplnění, částečnou jistotu a klid z dobře odvedené práce vůči zákazníkům.

  • Co mě naučila dcera: Když něco chcete, běžte, buďte kreativní a vymyslete, jak toho dosáhnete. S dobrou náladou budete víc kreativní. S tou špatnou vysoce efektivní, pokud ji správně usměrníte. Jo a neberte všechno tak vážně, žijeme jen jednou. 

Klienti/reference

7 000 000 Kč Led Generation Up-sell Funnel

Lead Gen kampaň, 1351 Leadů za 4 týdny.

První Newsletter pro Nakup si v Německu

Klienti o mně napsali

Veterinardoma.cz, vyprodaný offline workshop

Katka, Studio Felicité

Medila s.r.o., Plzeň

Běla, Rybářův Svět

Tričko z Čtvrti

Andrea, Anova Design

🥋 Jak nenaletět a etický kodex 🥋

Téměř 80 % online podnikatelů, kteří se na mě obrátí mají špatné předchozí zkušenosti. Nejčastěji s byznys mentorkami a specialisty na Facebook reklamu, kterým jde primárně o vlastní profit. Věci trvají často přehnaně dlouho, investice jsou zbytečně vysoké a nevrací se. Odpovědi na vstupní dotazy v mém formuláři vypadají často takto.👇

Konkrétní zkušenosti často takto (přepis konverzace z mého Instagramu - @rikejmihardseller).👇

Tato trojkombinace trápí online podnikatele nejčastěji: vydávám moc času, vydávám moc energie, mám málo peněz (zákazníků/klientů). Níže najdete 3 vodítka, podle kterých si vybírejte. 

  • Asertivita/ochota: Špičkový specialista/mentor vám chce pomoct, proto má vlastní názor. Vyhněte se spolupráci s lidmi, kteří vám odkývají a slíbí vše. Vstup do jakékoliv dlouhodobé spolupráce je proces, který vyžaduje kromě rozhodnutí také špetku plánování a finanční rozvahy. 
  • Na co se ptá: Ti neljlepší se ptají na vaše zákazníky, produky a vaše sny. Ti, kteří vám pomoct nechtějí se vás ptají, kdy můžete "naskočit" do spolupráce.
  • Nesmyslná argumentace: Zvýšíme vám obrat o 100 %. Pokud uvidíte tyto paušální výroky, které nedávají bez kontextu smysl, raději běžte o dům dál. Pokud prodáte za 10 000 Kč a já vám slíbím 100% růst, budete prodávat za 10 000 Kč. To se moc nevyplatí, co říkáte. Pamatujte: to, že má někdo, nebo nějaký klient výsledky, neznamená, že je to automaticky přenositelné na váš byznys. 

Etický kodex: vždy s vámi jednám narovinu a transparentně. Pravda někdy znamená činit těžká rozhodnutí, nebo zcela změnit plán, pomocí kterého chcete dosáhnout vašich cílů.

Berte, prosím v potaz: prodej a marketing je z 90 % mentální a emocionální hra. Neexistuje nic jako, že si úspěch "naklikáte" přidáváním příspěvků na Instagram. Pokud jste to zkoušeli, víte, že úspěch vyžaduje mnohem více úsilí, zdrojů a energie, než si původně myslíte. 

Na nastavení vašeho myšlení leží většina úspěchu. Já jsem zde, abych vám poskytl ověřené postupy, systémy a strategie, které fungují. Pokud však nepřistoupíte k vašemu projektu se 100% nasazením, nemohu vám zaručit požadované výsledky. 

Jako člověk jsem přesvědčený, že pouze 100% upřímnost přináší výsledky a životy, které chceme žít. Proto podle toho jednám, jednat budu i s vámi a očekávám to samé z vaši strany. 


Honza "HARDSELLER" Fodor

Prodávejte 10x tolik. 30 minut zdarma.

CUSTOM JAVASCRIPT / HTML