Den co den jsem se snažil získat zákazníky pomocí online marketingu. Až jsem přišel jsem o všechny peníze.
Moje žena mě proklínala, protože mi půjčila část peněz. Celé rodině i přátelům jsem byl pro smích.
Poslední peníze jsem vsadil na divokou kartu. Najal jsem si marketingového specialistu. Nic.
Prosil jsem ho, aby prodal moje zboží. Bez úspěchu.
Seděl jsem ve sklepě a kolem mě byly krabice se zbožím. Byl jsem zmatený. Nechápal jsem, co se děje.
Když jsem to chtěl vzdát, dostal jsem doslova šílený nápad. Vyměnil jsem sortiment za luxusní vázy na objednávku ze Skandinávie.
Začal jsem telefonovat bytovým designérům, aby pomocí mých doplňků vybavili interiéry svých klientů.
Booom! 💥 Přišlo to. První objednávka od interiérového designéra za 69 000 Kč.
Docvaklo mi to. Počítal jsem... Co kdybych získal 10 lidí online místo jednoho (10 x 69 000 Kč)?
Celé to automatizoval?
Lidi mi říkali, ať sním dál.
Neměl jsem co ztratit, protože moje dcera byla na cestě na tento svět.
Místo telefonování jsem celý proces automatizoval, naučil jsem se online marketing.
Po 3 letech nervů, odpírání a hromadě pokusů i omylů jsem e-shop úspěšně prodal.