NOVÁ KNIHA S MINIKURZEM ZDARMA

„MAJITEL 7 MÍSTNÉHO BYZNYSU ODHALUJE Zákulisní DETAILY, JAK V ROCE 2022 PRODAL SE SVÝMI KLIENTY 11 000+ PRODUKTů A SLUŽEB ONLINE“

Odhaleno: bývalý majitel e-shopu a Team Leader v digitální agentuře odkrývá systém, který vám získá až o 47 % více zákazníků

K prvním kopiím získáte mini kurz HARDSELLER v hodnotě 2 990 Kč zdarma

Zbývá 35 výhodných kopií...

Prověřeno 300+ podnikateli, jednotlivci a firmami

„CHTĚLA JSEM MILION. MÁM 8 A PŮL.“

„Když jsem odkoupila e-shop, byl v dezolátním stavu. Vydělával jen něco málo přes 30 000 Kč měsíčně. Potřebovala jsem to řešit. Nikdy by mě nenapadlo, že po roce a půl budeme na obratu přes 8,5 milionu. Honzu všem doporučuji.“ Petra Kheilová, Nakupsi v Německu

„PRAVDĚPODOBNĚ NEJDIVOČEJŠÍ A NEJUPŘÍMNĚJŠÍ KNIHA O ONLINE PRODEJI, KTERÁ KDY SPATŘILA SVĚTLO SVĚTA“

*včetně návodů, jak tvořit našlapané prodejní stránky a reklamy, které prodávají jako šílené

Kniha o prodeji a marketingu

Od srdce z Kanceláře v Karlových Varech
29.6.2022
Honza "HARDSELLER" Fodor

Drahý příteli,

když se řekne „online prodej a marketing“ většina lidí si vybaví minimálně jednoho člověka, který to dokázal totálně rozdrtit a uspěl. 

Z nějakého důvodu to jedni zvládnou a druzí ne. 

Jmenuji se Honza Fodor a 7 let zpátky jsem patřil do té druhé kategorie.

Byl jsem na mizině. Právě jsem začal podnikat ze sklepa v Karlových Varech.

kniha o prodeji

S investicí necelých 30 000 Kč jsem začal pracovat na svém prvním online byznysu. 

Nakoupil jsem zboží, které mi přivezl jakýsi Marco z Německa. Byly to vázy a neprodal jsem ani jednu. 

Den co den jsem se snažil získat zákazníky pomocí online marketingu. Až jsem přišel jsem o všechny peníze

Moje žena mě proklínala, protože mi půjčila část peněz. Celé rodině i přátelům jsem byl pro smích.

Poslední peníze jsem vsadil na divokou kartu. Najal jsem si marketingového specialistu. Nic. 

Prosil jsem ho, aby prodal moje zboží. Bez úspěchu.

Seděl jsem ve sklepě a kolem mě byly krabice se zbožím. Byl jsem zmatený. Nechápal jsem, co se děje. 

Když jsem to chtěl vzdát, dostal jsem doslova šílený nápad. Vyměnil jsem sortiment za luxusní vázy na objednávku ze Skandinávie. 

Začal jsem telefonovat bytovým designérům, aby pomocí mých doplňků vybavili interiéry svých klientů. 

Booom! 💥 Přišlo to. První objednávka od interiérového designéra za 69 000 Kč.

Docvaklo mi to. Počítal jsem... Co kdybych získal 10 lidí online místo jednoho (10 x 69 000 Kč)?

Celé to automatizoval?

Lidi mi říkali, ať sním dál.

Neměl jsem co ztratit, protože moje dcera byla na cestě na tento svět. 

Místo telefonování jsem celý proces automatizoval, naučil jsem se online marketing. 

Po 3 letech nervů, odpírání a hromadě pokusů i omylů jsem e-shop úspěšně prodal. 

PRODÁM 1000 LIDEM!

To byla moje další meta. 

Nastoupil jsem do velké marketingové agentury, kde jsem se stal Team Leaderem obchodního týmu během prvních 3 měsíců.

Dělal jsem 25 obchodních schůzek týdně.

Stal jsem se elitním prodejcem. Profesionálem, který absolvoval více jak 1 500 osobních jednání. 

Vedl jsem 30+ obchodníků a byl druhý nejlepší obchodník z 80 lidí v ČR. 

Rychle jsem začal vydělávat i přes 100 000 Kč. Naučil jsem se, jak efektivně spravovat reklamy na sociálních sítích a tvořit vysoce konverzní prodejní trychtýře (Funnely).

Pak přišlo něco, můj život obrátilo vzhůru nohama. Narodila se mi dcera. 

Věděl jsem, že s ní chci trávit maximum času. Musel jsem postavit vlastní automatizovaný byznys. 

Přišla velká změna. Neměl jsem co ztratit. 

Začal jsem studovat jako šílenec... 

Takto vypadala moje kancelář už první den.

Začal jsem trávit noci s tabletem v ruce a přehrával jsem si přehrával různá motivační a marketingová videa.

Až jsem objevil myšlenku Steva Jobse: „Začněte u lidí, teprve pak se vrhněte na technologie. Nikdy ne naopak!“ 

Můj pohled na online prodej zažil osvícení. Seděl jsem nehybně jako Buddha. 

„Snažíš se tady uspět tím, že budeš furt někde něco naklikávat jako šílenec?“ 

Poprvé v životě jsem si začal pokládat ty správné otázky. 

„Musíš pochopit lidi a psychologii. Pak to naklikáš správně.“

Heuréka!

Spustil jsem reklamy, které jsem vytvořil podle nejlepších lidí v oboru. 

Oprášil jsem e-mailový list, kontakty. Začal jsem prodávat svůj první digitální produkt. 

Šablony Convert BEAST, do kterých jsem vložil zkušenosti z marketingové agentury. 

Přišla doslova exploze a záplava objednávek. 3 krokový systém, který mě i mé klienty doslova teleportoval vpřed. Bez toho, abychom zaprodali duši vyčerpávající tvorbě obsahu na sociálních sítích.

Neprodal jsem 1000 lidem. Šablony si ode mě koupilo „jen“ 876 zákazníků. 

Kromě 876 prodejů jsem ale získal hordy nových spoluprací, zakázek, konzultací a moje sebedůvěra prošla skutečnou renesancí. 

Splnil jsem si svůj největší sen. Trávit čas se svoji rodinou a překonat vlastní hranice.

Nebyl jsem to ale jen já. Vzal jsem s sebou i své klienty. 

Jednotlivce i malé firmy. Třeba Tinu...  

„STIHNEME TO NEŽ BUDU RODIT?“

První slova mé klientky Tiny (IG: @muzujist). Sotva jsme začali a... 

  • Prodali jsme: 446 e-booků, 261 testů stravovvacích návyků, 14 High Ticket Programů, osobní konzultace
  • Lead Generation: získali jsme 2 102 kontaktů do databáze během 1 měsíce s cenou za Lead 1,4 Kč

Školil jsem digitální marketing ve světoznámém hotelu Imperiál. Vytvořil jsem úžasné online byznysy pro drobné podnikatele. Provedl jsem nespočet marketingových auditů. Například pro Toyota a Lexusu centrum. 

kniha o prodeji online
hardseller kniha recenze
kniha o online marketingu

Toto cenné a ověřené know-how je dnes vaše.

Mohl bych tady celý sloh o úspěších mých zákazníků.

Protože jsem tento systém použil už v desítkách různých odvětví. 

Od místní květinářky a konzultantů až po světoznámý Hotel Imperiál v Karlových Varech. 

Přes pivovar Krušnohor nebo Bohemia Craft Beer. 

Během školení e-mail marketingu na pobočkách Lexus. 

Pro MLM podnikatelky v Tiande a desítky dalších.

Chci vám tím říct, že dnes máte jedinečnou možnost i vy. 

Bez ohledu na váš obor.

Začněte strategicky a chopte se nové knihy HARD SELLER!

I TĚMTO FIRMÁM MůJ SYStÉM POMOHL

A více jak 300+ dalším... 

JE KNIHA PRO VÁS?

Nechci plýtvat vaším časem. Už jste přečetli dost. Vážím si vás. Následující tři otázky vám odpoví, jestli je kniha určená pro vás:

  • Jste drobný podnikatel, konzultant, kouč, poradce, majitel e-shopu, fitness trenér, malá firma, marketér nebo MLM podnikatel? Chcete svým produktem pomoct co nejvíce lidem vyřešit jejich výzvy, problémy i naplnit sny?
  • Investovali do sebe, ale výsledky nevidíte? Chcete se naučit prodávat, ale nevíte, kde začít? Nedokážete rozlišit mezi kvalitními informacemi a ztrácíte se v ruchu internetu? 
  • Zkoušeli jste si nastavit Facebook nebo Instagram reklamu, ale nedaří se vám škálovat vaše podnikání dostatečně efektivně? Nedaří se vám v prodávat tolik, kolik chcete?
Získejte přístup k KNOW-HOW, které JINDE NENAJDETE. GARANTOVANĚ!

Uvnitř knihy najdete

  • Kapitola 1 - mindset: osvojíte si nejlepší techniky, které nastaví váš mindset na vítězství (včetně případových studií z praxe). Odbouráte stud a maximalizujete kreativitu
  • Prodej online a funnely: pochopíte a rychle se naučíte, jak prodávat na internetu díky automatizaci a Funnelům. Aniž byste zaprodali svoji duši zdlouhavé tvorbě obsahu
  • Uzavírání prodeje: naučíte se nejúčinnější techniky uzavírání prodeje, o kterých ani netušíte, že existují (včetně případových studií z praxe)
Ke knize obdržíte zdarma také video marketing skripty. Prodávejte slovem a naučte se, co říkat do kamery, aby vás lidé brali jako profesionála a vaše osobní značka rostla.
Zbývá 47 výhodných kopií...

POZNEJTE AUTORA KNIHY I JEHO PARŤÁKA

Designéra a grafika, který pracoval například pro Národní divadlo...

jak prodávat tištěná kniha
Prodeji a marketingu se věnuji přes 7 let. Založil jsem vlastní e-shop, který jsem úspěšně prodal. Pracoval jsem jako Teamleader ve velké digitální agentuře. Nyní mám 2 vlastní byznysy. Marketingovou agenturu a úspěšný dropshipping e-shop. 97 % podnikatelů mě doporučuje dál. Prodal 872 vlastních digitálních produktů v ČR a SK. 
CO O MNĚ ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI?

NAKUPUJTE BEZ RIZIKA A S BONUSY

Convert BEast
Je možné, že už jste si v minulosti koupili knihu a byl to propadák. Já taky. Proto beru veškeré riziko vašeho nákupu na sebe. Pokud vám kniha nepřijde jako užitečná, bez váhání vám pošlu peníze zpět. Kdykoliv během následujících 30 dnů. Stačí, když mi napíšete na e-mail: honza@byznysmentor.cz a bez dalšího zkoumání vám pošlu peníze zpět na váš účet. 

BONUSY ZA 2 990 Kč

Získejte zdarma Workbook pro sestavení neprůstřelné byznys strategie a návazný minikurz, který vás naučí prodávat jako špičky v oboru v 10 modulech

Pospěšte si, PROTOŽE KNIHA VYJDE POUZE V LIMITOVANÉ EDICI 1000 KUSŮ!
Objednejte si knihu HARDSELLER. Nyní s bonusy v hodnotě 2 990 Kč
1
DORUČENÍ
Do druhého dne
2
BONUSY
Vylepšit a UŠETŘIT!
KAM TO BUDE?
Kniha bude dostupná od 3. týdne v únoru. Dnes ji můžete získat za předprodejní cenu 279 Kč místo plné ceny 329 Kč.
Jan Fodor | Copyright © 2021 | Všechna práva vyhrazena
G-Analytic s.r.o. IČ: 06959377 | DIČ: CZ06959377

V případě dotazů mě kontaktujte na:
honza@byznysmentor.cz

Tato stránka není součástí společností Facebook™, Google, Snapchat, Twitter ani žádnou sociální mediální platformou.
Všechny názvy produktů, loga a značky jsou majetkem příslušných vlastníků. Všechny názvy společností, produktů a služeb použité na tomto webu slouží pouze pro identifikační účely. Facebook je ochranná známka společnosti FACEBOOK, Inc. YOUTUBE a GOOGLE jsou ochranné známky společnosti GOOGLE, LLC. SNAPCHAT je ochranná známka společnosti SNAP, Inc. TWITTER je ochranná známka společnosti TWITTER, Inc.

Všechny výše uvedené výsledky nejsou typické a o vašem úspěchu a neúspěchu rozhoduje více faktorů, z nichž některé nemohu ovlivnit. Například politické. Kterékoli z mých strategií a případových studií jsou pouze odhady toho, co je možné. Možné výsledky jsou založeny na mnoha faktorech, včetně tvrdé práce, úsilí a mnoha let vytrvalosti. Nemám způsob, jak zjistit, jak dobře se vám povede, protože neznám vás, vaše pozadí, váš obchodní model, vaši pracovní morálku atd. Proto nezaručuji ani nenaznačuji, že dosáhnete lepších výsledků nebo vyděláte více peněz, zvláště pokud tyto techniky a informace nejsou nikdy implementovány. Pokud se spoléháte jen na mé údaje; musíte přijmout riziko, že se vám nemusí dařit tak dobře, protože mám za sebou mnoho let testování.